Ņemot vērā iegūtos secinājumus, LPF pauž pārliecību, ka ir nepieciešams izstrādāt un ieviest vienotu pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas “ūdens kompetence” un tās apguvi noteikt par obligātu prasību gan vispārējās izglītības mācību priekšmeta “Sports un veselība” mācību satura moduļa “Peldēšana” un fakultatīvo nodarbību, gan interešu izglītības programmu īstenošanā iesaistītajiem pedagogiem, t.s. tiem, kas īsteno ar peldētapmācību saistītas programmas pedagoģiskās privātprakses ietvaros.
Aptauja un pārskata ziņojums “Peldētapmācības pedagogi. Peldētapmācībā iesaistītie pedagogi, to kvalifikācija un mācību procesa novērtējums” ir sagatavots projekta “Atbalsts LPF darbības stiprināšanai un interešu aizstāvībai cilvēkdrošības uz ūdens veicināšanas jomā” (Projekta nr.2020.LV/NVOF/MAC/088/06). Pasākumu finansiāli atbalsta Sabiedrības integrācijas fonds no Kultūras ministrijas piešķirtajiem Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.
Ar aptaujas rezultātiem iespējams iepazīties LPF projekta mājaslapā: www.peldidrosi.lv